tisdag 26 april 2016

Long time since...

En evighet sedan jag skrev här sist. Ja, jag har mer eller mindre gått under i jorden en tid. Haft fullt upp med alla förändringar i mitt liv de senaste åren. Mycket som ska redas ut, läkas och planeras och tas tag i. Har försökt lägga fokus på det jag behövt haft fokus på - och då har bloggen definitivt inte haft särskilt hög prio - tyvärr...

Nu är det dags att börja leva igen.
Dags att ta sig ut och möta världen och försöka hitta vägarna till lösningar och avslut som jag behöver för att komma vidare.

Under tiden när allt faller på plats så finns det glada och ljuvliga saker som tar plats - kattungar till exempel! Min exman och jag har "delad vårdnad" om våra djur, och då vi är fodervärdar till en birmahona så följer det med ett ansvar om att föda upp några kullar kattungar innan hon går över i vår ägo. Och nu var det alltså äntligen dags för den första kullen!

Mer om det finns i Cayennes blogg som ni hittar här; Cayenne & Co. Har även lagt en länk i spalten till höger här om inlägget.

Här kommer då ett litet smakprov på bilder vi visat upp där:










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar