söndag 22 april 2012

Onlinekurs - Doodles Unleashed

Men TJENA vad roliga saker man kan göra med lite färg... Surfade runt inne på Pyssel.net här om kvällen och tankade lite inspiration, hittade en tråd om onlinekurser - och snubblade över en GRATISKURS (Doodles Unleashed) för Traci Bautista. Hon är GRYM! Gillar du färg och att doodla (eller om du inte har testat doodla men är sugen att prova) måste du bara kolla in denna kursen! Du hittar den här: www.strathmoreartist.com

Här har jag satt igång med första försök:


Lite längre in i processen:


Här börjar det ta form:


Och slutligen känner jag mig klar! Men då är givetvis allt dagsljus spårlöst borta, så det blir till att plåta på nytt imorgon så det blir en korrekt färgåtergivning! :)


Ser det inte LIIIIIIITE roligt ut va?
_________________________________

Carpe Punctum - Linda LW

4 kommentarer:

  1. Ja, det såg mycket roligt ut! Vad snyggt det blev! Jag hoppar dit och kollar på studs, kurser är kul. Gratiskurser ännu roligare :)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska bli spännande att se vad du hittar på efter kursen - keep me posted! :)

      Radera
  2. men vad fint det blev...urmaffigt! Vill även passa på att gratta dig till storvinsten på Scraplagret, vi är väldigt imponerade!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är också imponerad - hade inte vågat drömma om en sån vinst. Tack än en gång för all inspiration! :)
      Nya bilder i bloggen på doodlingtavlan, med RÄTT färger dessutom...

      Radera