måndag 9 april 2012

PåskCrop hos Scraplagret - Part two...

*PUST*
Snacka om att vara ute i sista sekunden - MEN, har man bestämt att vara med i 8 av 8 utmaningar så gäller det att balansera på kanten! ;)

Här kommer då mina sista bidrag:

Utmaning 4 - Inspireras av påsken (Valfritt)

Här valde jag att göra en pommes friteslåda. :)
Min egen lilla kyckling . och bladen har jag målat på vanlig grön cardstock med mina Spectrum Noirpennor.
Har jag sagt att jag ÄLSKAR dem? ;)






Utmaning 5 - Teknikutmaning (LO)
  • Utmaning: Gör en layout med lager på lager. Du måste ha minst 5 lager (ej foto och bakgrundspapper inräknat). Lagren kan bestå av mönstrat papper eller cardstock. Dessutom måste du använda mist/sprayfärg i någon form: spraya, splatter på ett eller flera papper, mista en dekoration eller dina bokstäver. I övrigt får du använda vilka färger, dekorationer, papper och tekniker du vill! 







 Utmaning 6 - Bingo (Kort)


Jag valde raden: 3 mönsterpapper, band, knappar & tag.






Utmaning 7 - Gör en egen bokstav (Alter)

Tändsticksaskarnas tändsticksask blev det... :P
Tyvärr hade dagsljuset flytt all världens väg så det var sketanssvårt att fotografera. Alla kort blev apdåliga tyvärr...




Utmaning 8 - Inspireras av loggans färger (Valfritt)

  • Utmaning: Inspireras av färgerna på Scraplagrets logga. Vit och grön ska dominera, men alla loggans färger ska finnas med:



Nu är det bara att hålla tummarna! :)
_________________________________

Carpe Punctum - Linda LW

14 kommentarer:

  1. men vilka himla fina väl arbetade alster du visar upp! Roliga, fina detaljer och väldigt kreativt!
    Tack för att Du är med o tävlar! Lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Stephi! Roliga utmaningar resulterar oftast i mycket inspiration!

      Radera
  2. Du är ju helt makalöst duktig!! Vilka otroliga alster du skapat, du vinner säkert hela tävlingen, sådan hög och jämn nivå som du håller. Och så unikt du skapar!

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt fina alster!

    Jag har en fråga till dig, skulle du vilka maila mig på swe.scrapbook@gmail.com

    /Helene

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. WOw!!
    Vilka toksnygga bidrag du knåpat ihop!
    Älskar din tuffa stil!!
    Tack för ditt bidrag till Scraplagret!

    SvaraRadera
  6. Näää vilka härliga bidrag! Pommesasken!!! Riktigt snygg!

    SvaraRadera
  7. Vilka coola och supersnygga bidrag! Fastnade för din härligt rockiga stil!

    SvaraRadera
  8. Väldigt många läckra bidrag måste jag säga, älskar den med alla rutor! Verkligen kul att du kommit med i vårat gäng - välkommen!

    SvaraRadera
  9. Tack för alla fina kommentarer! :) Det var jätteroliga utmaningar och jag har haft en omtumlande vecka och inte hinnit svara alla, men jag är otroligt tacksam för alla fina kommentarer! :)

    SvaraRadera