onsdag 27 mars 2013

Scraplagret | Utmaning 2 - Kit-tävling Skiss (Kort)

Idag startar den stora Påsk Cropen hos Scraplagret! Nedan följer min egen utmaning, till den måste man ha köpt tävlingskitet för kort, men det finns en hel del andra spännande utmaningar för er som är tävlingssugna - lycka till!


Utmaning: Det ska synas att du följt skissen! Vill du använda ett stämplat motiv är det OK, och givetvis väljer du själv hur och med vad du vill göra din text. Vill du lägga till ytterligare dekorationer är det ok, men det är dekorationer från kitet som skall vara det framträdande!
Följande materiel från kitet SKALL användas.
  • Samtliga mönstrade papper skall vara representerade
  • Minst två blommor
  • Minst en knapp
  • Minst en die cut
  • Bandet
  • Båda cardstocken i någon form
  • Minst en blingcirkel
  • Text i någon form
Typ: Kort med tävlingskit från Scraplagret

Deadline: 1 april kl. 23:59

Vinst:


Här kommer då mitt eget inspirationsalster:

Japp, jag har använt mig av ALLT som fanns med i kitet! Lite mindre av vissa saker, men allt finns representerat.


Använde bandet till att binnda samman de fina, blå blommorna i en liten bukett!

Jag valde dymon till texten, tyckte det skapade en fin kontrast mot allt det mjuka, blommiga.

Blingcirklarna är fantastiskt fina, kunde inte låta bli att använda dem alla tre!

Jag klippte ett litet hörn från ett av de mönstrade pappren, tyckte rosorna var så fina!

Hoppas ni gillar min skiss! Jag önskar er lycka till med skapandet, det ska bli jättespännande att få se era alster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar