tisdag 12 juni 2012

Har varit sjuk...

Så är det, sedan förra lördagen har jag legat däckad i någon elak form av maginfluensa.- alltså i närmare 10 dagar! I dag är första dagen när jag över huvud taget orkar sitta upprätt vid en dator. Lyckligtvis visar provtagning att salmonella eller liknande inte är fallet och jag kan andas ut. Med största sannolikhet hart jag via mat eller annat lyckats få i mig en elak bakterie som slog ut mig helt - men tack och lov endast mig för de övriga i familjen har gått fria!
Igår var jag i alla fall iväg till läkare och tog en massa blodprover och blodtryck och annat så jag fick en grundlig check av mitt allmäntillstånd. Det är på väg åt rätt håll och ingen är gladare än jag! :)

Ville bara lämna ett livstecken och säga att jag strax är på hugget - precis som vanligt igen!

Bara för att detta inlägget inte skall bli helt utan bild så kan jag visa ett kort jag gjorde när vi hade scrapbooking-after work med jobbet! :) I samband med årets stämma i vår bostadsförening tackade vi Av en tjej som suttit i styrelsen i flera år men nu väljer att kliva av, och det var hon som fick kortet. (men själv låg jag givetvis sjuk så det var min man som fick överlämna kortet).


_________________________________

Carpe Punctum - Linda LW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar