tisdag 13 november 2012

Scraplagret - Vårblom

I min trädgård har jag en stor Häggmispel, den är HELT fantastisk när den blommar, helt översållad med rosalila blommor. I våras tyckte jag att den var värd att förevigas när de vackra blommorna gjorde sig så bra i kontrast mot den turkosblå molnfria himlen...
Jag började med att spraya både grönt och svart sprayfärg med hjälp av en mask, så fick det torka medan jag förberedde de andra delarna.

 
 
Detaljbild på chipboarddekorationerna.

 
 
Då layouten är ganska rörig har jag valt att göra outlines med en svart tuschpenna för att förstärka konturerna.

 
 
Som vanligt när jag skapar blir det chalk på både det ena och det andra...

 
 
Crapes dubbelsidiga papper är fantastiska att arbeta med - och alla dekorationerna till också!

Materiallista
Det var allt för mig den här gången!
På återseende!

// Linda LW / Zorcie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar