onsdag 13 juni 2012

Två utmaningsbidrag

Pyssel.net hade under maj en BIG BAG CROP med hela 28 (!!!) stycken utmaningar. Det gällde både kortmakeri, scrapbooking, altrat och även smyckesdesign. Jättekul! Jag var för några veckor sedan ned till Västerås och träffade "Agnelia" och "Alexmamma" och under den träffen gjorde jag två kort utifrån dessa utmaningar som jag även skickade in.

Den första var en utmaning från Vilda Stamps:

13. Nästan fria händer – Vilda Stamps:
Tolka skissen och skapa ett kort. Du får vrida och vända på den men vi vill att det skall synas att du utgått från den.


Detta var då mitt bidrag, kom på en hedrande tredjeplats (ettan och tvåan fick lika många röster och fick dela på vinsten).




Mitt andra bidrag var till Scraphusets utmaning:

14. Kort-bingo! – Scraphuset:
Välj en rad (diagonalt/vågrätt/lodrätt) och skapa ett kort. Det som står på raden måste vara med men du får även lägga till andra saker. Skriv i ditt
mail vilken rad du valt.



Jag har markerat vilken bingorad jag valde.
Med detta bidrag kom jag på en fjärdeplats - även det något som jag är mycket nöjd med! Jag är glad att få röster och att någon fattar tycke för det jag skapar! Jag hittade själv många fina favoriter som fick mina egna röster!



Ett stort grattis till de andra vinnarna, däribland flera jag känner personligen, exempelvis Tettiz, Lillpiga och Agnelia! :)
_________________________________

Carpe Punctum - Linda LW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar