lördag 11 februari 2012

Planeringsbok

Pyzzelzombien Zorcie börjar vakna igen!

Det har varit dåligt på den fronten en längre tid nu, jag har ett ganska kreativt arbete numera och det gör i sin tur att behovet att skapa saker är ganska stillat när man slutat arbeta för dagen. Däremot känner jag att det saknas något i mitt liv, det är nämligen inte mycket som gör mig lika harmonisk som att skapa saker, särskilt vackra saker att ha omkring mig i min hemmiljö!

Så för att "inviga" detta skaparåret där jag ska ta mig i kragen på fler än ett sätt, så visar jag här upp en liten bok jag gjorde till min kollega Jenny som fyllde 27 år. Hon har många planer och drömmar för framtiden, så det blev en liten bok där hon kan samla sina tankar.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

_________________________________

Carpe Punctum - Linda LW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar