onsdag 1 juni 2016

Tack för ett underbart maj 2016!

Vilken månad maj varit! Fyllt av fart och fläkt och nya spännande erfarenheter kring våra små kattungar som i skrivande stund precis (igår) blivit hela 6 veckor gamla! Det går faktiskt inte riktigt att beskriva glädjen i att vara en del av det och få uppleva detta...

Det är jobbigare än jag trodde - och ger så otroligt mycket mer samtidigt! Verkligen en erfarenhet jag kommer ta med mig in i framtiden.

Samtidigt som kattungarna växer så det knakar inomhus, så exploderar naturen utomhus. Som vanligt försöker jag dokumentera och verkligen ta tillvara på allt som händer genom att fotografera, så det här inlägget får vara lite av en eloge till den härligaste månaden på bra länge i mitt liv!

Pipen poserar snällt när uppfödare Lena Berglund är på besök med kameran.

Frukost på sängen på mors dag - inklusive lite kattungegos.

Prydnadsstenar i trädgården.

Små vita, ulliga krokodiler i köket som mer än gärna anfaller randiga sockar...

Syrenerna som ÄNTLIGEN slagit ut! Fick en underbar bukett på mors dag.

En av mina favoriter i trädgården - jättedaggkåpan.

Semlan som är världens lyckligaste ställföreträdande barnvakt!

Egentligen är sniglarna ovälkomna besökare i trädgården, men de är ändå intressanta att studera!

Mysiga stunder med ullbollarna. Det är ju inte alltid de uppför sig som små krokodiler.

Sprakande färger i trädgården.

Även döda ting i naturen blir till vackra stilleben mitt i allt liv och alla färger.

Ännu mer färg.

Godnattstunder, här med Pipen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar