onsdag 21 november 2012

Mina bilder är väck...

Som ni ser finns inga bilder i bloggen. Jag har precis fått reda på vad det troligen beror på, och jag mitt nöt har rensat en bildkatalog på mobilen - och då tog jag uppenbarligen bort även bloggbilderna. Hur puckar är inte det att ha det ihopkopplat på det sättet?
Mitt i allt är jag ändå glad att det inte är något sabotage/hackat, eller liknande. :)
Bara att lägga upp bildernas igen med andra ord. Yey...
Det kommer ta sin lilla tid, men ha överseende, det blir ju minst lika bra som innan när det är klart!
Taket care out there!
- och du, ta inte bort fotoalbum i telefonen innan du vet vad du tar bort!  ;)

// Linda | Zorcie

2 kommentarer:

  1. Som jag skrev till dig tidigare så lider jag verkligen med dig. Vilket digert jobb att lägga in alla bilder igen......och att ens veta vilka bilder man lagt upp i vissa inlägg.
    Stor kram

    SvaraRadera
  2. nää va djävligt, vilket elände

    SvaraRadera