torsdag 5 april 2012

Jag vann!

YIPPEEEEE!
Jag vann Marsutmaningen för alla hos Mollys Scrapbooking - framröstad av Lilo och hennes designteam - och jag är givetvis glad och stolt som bara den! :) Ser verkligen fram emot att ta emot försändelsen med vinsten som är washitape - en produkt jag faktiskt ännu inte provat använda. Tror däremot att det kommer att passa alldeles perfekt till mitt sprillans nya månadspaket just från Mollys... ;)

Nu ska jag gå och sova. Trött och lycklig. Blev piggare idag, inte helt frisk, men min första feberfria dag! Kunde testa mina pennor idag, Spectrum Noir, kan bara säga att jag är FAST! Älskar dem! Höll på att avlida igår när de kom levererade med DHL och jag var för sjuk för att ens pröva dem...

Har faktiskt till och med orkat göra två kort ikväll, ett påskkort och ett med motiv från KennyK - mitt första! Ska fota imorgon i dagsljus så färgerna kommer till sin rätt! KennyK-stämplarna utmanar mig verkligen att göra lite annorlunda alster mot vad jag brukar, och jag är sjukt nöjd!
Motivet jag gjort kortet av är Kitty Katastrophe, och så här ser hon ut färdigmålad och klar (målad på det "gamla hederliga" sättet - med distresser):



NU ska jag sova, lätt att sväva ut när man bubblar av saker att berätta och är social som få efter några dagars sjukdom - men nu stänger jag ner för idag. Natti!
_________________________________

Carpe Punctum - Linda LW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar