lördag 11 februari 2012

Minialbum till en vän...

Har suttit här och botaniserat bland bilder på saker jag gjort genom åren - det är roligt att se vilka tkniker man använt, och hur man faktiskt har utvecklats!
Här tänkte jag visa ett album jag gjorde i födelsedagspresent till Petra Hall för några år sedan.

Jag tycker om alla härliga citat från böckerna med Nalle Puh och hans vänner, därav inspirationen!



















Petra är en fantastisk människa som jag lärt känna genom intresset att skapa. Det var inför julpysslet 2005 som jag letade info på nätet och hamnade på Pyssel.net - och där upptäckte jag deras fantastiska forum som ledde mig in på en bana som var oväntad men väldigt välkommen!

Gillar du att pyssla? Det spelar inger roll med VAD egentligen - papper, pärlor, garn, tyg, silver, blommor, glas, foto - ja vad du nu vill - på Pyssel.net kan alla hitta inspiration och tips! Själv har jag inte varit så aktiv där på sistone, mest på grund av tid- och orkbrist, men letar du så heter jag (oväntat nog ;)  ) Zorcie där också!
_________________________________

Carpe Punctum - Linda LW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar