måndag 26 november 2012

Rena rama Trollet


På en träff med Västeråsgänget för några veckor sedan gjorde jag en kombination, dels var jag med i en bildutmaning av Lillpiga, och skissen jag använde mig av var dagens måndagsskiss hos SWE Scrapbooking. Som tårta på moset var jag en av två som delade på förstapriset! :)

Resultatet blev följande layout:


Trollet ÄLSKADE att duscha när hon levde! (vi var tvungna att ta bort henne p.g.a. sjukdom förra året - men hon var då inne på sitt 14:e år). Stod man i duschen med dörren stängd så krafsade hon på den och skrek tills man öppnade. :) Vår lilla gremlin...

 
 _________________________________

Carpe Punctum - Linda LW

1 kommentar:

  1. grattis till vinsten, grymt snyggt.
    Härligt med det svartvita fotot och alla starka färger.

    SvaraRadera