Det här kitet har jag använt mig av:
1-3: Ensidiga (tyvärr) mönstrade papper
4: Chipboardbokstäver från Bazzill (svarta & vita)
5. Olika band & spetsar
6. Brads
7. Blommor
8. Ett 12x12" ark med juornalingrutor och lite diverse dekorationer
"Fusk":
- Förklistrade blingstenar
- Stickles i mörkrött (glitterlim)
- Hjärtstans
- Scrappers Floss (papperssnöre)
- Dymo
- Fasteners
Ja, det spårade ur den här gången, men inspirationen flödade verkligen FRITT och det var superkul! Det är det viktigaste trots allt! :) jag har dessutom uppfunnit en "ny" regel: Det är OKEJ att använda spillpapper som blivit över från tidigare 8 is enough-kit! :) Bättre att använda upp dem än att småsnuttar åker ner i spillbitslådan!
_________________________________
Carpe Punctum - Linda LW
lördag 11 februari 2012
8 is enough - No 2
Det här kitet har jag använt mig av:
1-3: Ensidiga (tyvärr) mönstrade papper från SassaFras
4: Chipboardbokstäver från Bazzill (tre olika färger för att få LITE variation på layouterna).
5. Sidenband
6. Kapsyldekorationer, minns inte tillverkaren
7. Brads
8. Blomstansar, 3 st likadana i olika storlekar.
"Fusk": Några färgade strasstenar, stämpel (tassavtryck), ett ark med die cuts i samma serie som de mönstrade pappren & en liten charm (berlock).
_________________________________
Carpe Punctum - Linda LW
1-3: Ensidiga (tyvärr) mönstrade papper från SassaFras
4: Chipboardbokstäver från Bazzill (tre olika färger för att få LITE variation på layouterna).
5. Sidenband
6. Kapsyldekorationer, minns inte tillverkaren
7. Brads
8. Blomstansar, 3 st likadana i olika storlekar.
"Fusk": Några färgade strasstenar, stämpel (tassavtryck), ett ark med die cuts i samma serie som de mönstrade pappren & en liten charm (berlock).
_________________________________
Carpe Punctum - Linda LW
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)





















































