lördag 11 februari 2012

Dragspelsalbumet


Framsidan


Baksidan

Kärlek ja...

Vilken underbar idé det var att botanisera bland alla gamla bilder, jag känner verkligen att jag blir gladare av det efter en omtumlande dag. Kommer berätta mer om det som hände idag lite senare, men det är lite som måste få ett avslut först innan det går helt public...

För ett par år sedan nu försökte jag i alla fall scrappa in så mycket kärlek det bara fick plats i ett dragspelsalbum som är tillägnat vårt första bröllop den 15:e juni 1996. Det känns i alla fall som om det lyckades! Vi gifte oss i Tidö Slottskapell strax utanför Västerås och miljön var fantastisk! Att vi själva var unga och gröna är en helt annan sak... :P

Hur som helst så lät jag mig inspireras av miljön i skapandet - hoppas det syns!

Hela albumet

 




 
 

_________________________________

Carpe Punctum - Linda LW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar